marți, 26 iunie 2012

Mi s-a pus pata! - Tia :)




Cum-necum, din Portugalia am ajuns in Dublin-ul irlandez (nu ca ar mai fi si un altul pe planeta, imposibil! :D). Bine, e un fel de a spune cum-necum, pentru ca stiu exact cum: prin Clarisaaaaaaa ;). Clarisa este comoara care la randul ei descopera comori (asa cum ii sta bine unei comori, desigur :P) si e extrem de generoasa si le imparte cu noi toti :).



Deci, Dublin. Ploaie, frig, bere, verde crud, James Joyce... si Tia O'Connor :). Romanca si ea, cum altfel ;), locuieste la Dublin impreuna cu sotul si catelul Ursulica (adorabila - e fetita, o puteti cunoaste pe Facebook :P) si creeaza albume su-per-be!!! Si nu numai, canta in cor (a cantat in corul Madrigal timp de 12 ani!!), croseteaza, tricoteaza si sunt sigura ca mai face si multe alte lucruri frumoase. Pe Tia o cunosc mai putin (din nou, doar virtual), Clarisa o cunoaste ceva mai bine, dar stiu un lucru: albumele ei sunt de pe alta planeta, atat sunt de frumoase! Si asta doar din poze, imi dau seama cat de frumoase sunt de fapt in realitate! Mai e nevoie sa spun ca sunt unicat?



Ah, cu siguranta insa e nevoie si vreau sa mai spun ceva, deloc de neglijat: pentru multe dintre albumele ei, Tia foloseste hartie facuta de ea! Deci, inca o data: HARTIE FACUTA DE EA! Va imaginati voi chestia asta? Tia face hartie, nu stiu cat se chinuie (din nou vad ca rima-i frate cu romanu' sau mai bine zis, cu romanca de mine :D), dar rezultatul este incredibil!



Uitandu-ma prin albumele ei, imi dau seama ca sunt perfecte pentru ocazii speciale cum ar fi zile de nastere, casatorii, bebei si aniversari de tot felul si sunt minunate pentru a fi oferite cadou in astfel de ocazii sau pur si simplu fara nici o ocazie, doar de drag :).





Pentru a face o comanda sau pentru mai multe detalii interesante, puteti sa o contactati direct pe Tia aici.













2 comentarii:

RA spunea...

ce frumoase albume, Cristina esti muza mea ;)...ah...si cand te gandesti ca am sa vad si eu unul asa intre patru ochi...va fi al meu!! :)

Cristina spunea...

Nuuuu, Tia e muza noastra si voi muzele mele, hihi ;)

Ah, ce bine! Sa-l stapanesti sanatoasa si bucuroasa! :)