vineri, 24 februarie 2012

O Blasfemie cu o Fata si un Autor care a Dat Chix!




M-am abtinut, m-am asezat chiar intr-un colt si am asteptat sa-mi treaca si sa se raceasca ;), dar ea nu si nu, a ramas tare pe pozitii zile intregi. Asa ca in final am hotarat sa-i dau curs. Mai exact, opiniei pe care o am despre Fata din Nazaret si despre autorul acesteia, Petru Popescu.

Cu toata parerea de rau pentru ceea ce voi spune in continuare, cartea e o porcarie absolut jenanta! Si chestia e ca subiectul si ideea erau ambele demne de o scriere mult mai buna. Acum daca tot ai comis-o, blasfemia, - pentru ca, din punct de vedere religios, cartea e o blasfemie - barem scoate ceva bazat din ea, scrie in pana mea mai cu talent!! (Daca-l ai, ceea ce pare din ce in ce mai evident ca nu e cazul). Dar nu, te incapatanezi sa scrii o telenovela! Un scenariu prost de film prost!

Acum ca m-am racorit, sugestia mea e sa nu va aruncati banii cumparand cartea asta, iar daca tineti mortis sa o cititi, imprumutati-o de la cineva care deja a facut greseala si cititi-o in tren, avion, autobuz si alte locuri de genul acesta. Altfel, e pierdere de timp.

Stiu, neica nimeni - adica eu - il desfiinteaza pe Petru Popescu - adica Petru Popescu! Cum indraznesc? Indraznesc pentru ca asta este adevarul.

Atat.

(Autor: Petru Popescu; editura: Jurnalul - Curtea Veche Publishing 2010; nr. de pagini: 312; traducere din limba engleza: Mihnea Gafita; pret orientativ: 25 lei)

Niciun comentariu: