joi, 17 noiembrie 2011

Fericirea la Puterea a Treia :)


Aseara am fost de trei ori fericita. Iata de ce, in ordine cronologica:

1. Am "pus mana" pe niste carti pe care abia astept sa le citesc. Insa cum s-a intamplat lucrul acesta? Un prieten de pe Facebook pe care nu l-am intalnit niciodata in carne si oase (nici chiar aseara) mi le-a imprumutat (mi le-a trimis prin altcineva), raspunzand unei dorinte pe care eu mi-o exprimasem tot pe Facebook, of course. Nu-i asa ca-i cool? :)

2. Am fost la un super concert de muzica clasica la Sala Radio, care mi-a placut nemaipomenit de tare. Dirijor a fost maestrul Sabin Pautza, iar solist pianistul Lucian Velciu, care a cantat Beethoven extraordinar. Mai vreau! (iata mai jos un mic fragment din concert)



3. La sfarsitul concertului, in foaierul salii, a avut loc o degustare de vinuri produse de Domeniile Ostrov, precum si de tot felul de delicatese cum ar fi prajiturele, fursecuri, piscoturi, struguri albi si negrii si multe alte asemenea nebunii, mniam, mniam, mniammmmmmmmm. A alunecat vinul pe gat ca uns! :)



Si asta mai vreau!

Niciun comentariu: