miercuri, 13 februarie 2013

Bijuterii in Editii Princeps




V-am mai spus pe acest blog, aici, despre prietena mea buna Clarisa Lima care traieste in Portugalia, asa ca deja stiti ca ea este atat traducatoare, cat si creatoare de bijuterii de-a dreptul (si de-a stangul :P) senzationale, pe care le expune atat in pravalia sa online proprie, dar si la magazinul Clandestino din Bucuresti.

As vrea sa va arat acum unele dintre "traducerile" mai noi ale Clarisei ;)





De asemenea, daca doriti sa il cititi pe Verlaine in original, iata, acum aveti ocazia :)






Sau poate il preferati pe Rimbaud? Iata-l:



Pentru cei pasionati de Bacovia - in care ma includ si eu :) - Clarisa a promis sus si tare ca il va "traduce" si pe el foarte curand ;)

Pentru cei pasionati de alti scriitori, poeti sau de alte carti, ea nu asteapta decat un semn si gata, in cateva zile il / o puteti avea intr-o editie princeps, unicat, creat(a) special numai si numai pentru voi :)

Intre timp, insa, cam tot ce ati vazut mai sus - plus multe alte comori - este disponibil spre admirare, rasfatare si cumparare in Romania, chiar la mine :) Va astept, mai ales acum, ca de maine incep oficial "sarbatorile" de primavara si toti ne gandim sa oferim cadouri cat mai originale dragelor noastre :)

2 comentarii:

coryamor spunea...

draga mea, iti multumesc pentru recomandare!!! intr-adevar, se gasesc cateva referinte literare prin bijuurile mele, macar cu atata am ramas dupa cursul de litere :) uite la ce m-a ajutat! ;) as aminti si bratara "Poe" ;) cu corbii de rigoare http://coryamor.files.wordpress.com/2012/06/black-bird3.jpg
si http://coryamor.files.wordpress.com/2012/06/black-bird2.jpg
si... ma mai gandesc :) oricum, mie mi se pare minunat sa iti porti autorul preferat la gat :) (si uitasem de Bacovia, bine ca mi-ai amintit!).

cristina spunea...

Ah, cum am putut uita de Poe, care se gaseste acum la magazinul Clandestino din Bucuresti, aviz amatorilor :)